Frihet...

Jag säger bara SPORTLOV och fy tusan vad skönt! Även om jag knappt har fattat att det är lov, men vad spelar det för roll? Är det lov så är det!
 Är det inte lite passande att det är OS nu också vid sportlovet och allt, det tycker iallafall jag. Fast man kan ju bli störd av att titta på OS. Lite pinsamt att man sitter hemma i tv soffan och skriker som en galning och inte gör ett skit, medans de kämpar och verkligen gör så gott de kan där borta på andra sidan tv-skärmen. Det är ju tur att de inte hör oss iallafall, värre blir det imorgon. Då har jag nämligen cup och vilka är inte värst på att stå och klaga på allt som är fel om inte föräldrarna, ojojoj. Nej nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film, för imorgon blir det upp tidigt!

                                                      

Back on track!

Ojojoj, det här är nästan pinsamt att jag inte skrivit på så länge.. Men jag är samtidigt stolt, för jag kan erkänna, (det här händer inte ofta så läs det några gånger) att jag har haft alldeles för mycket runt omkring mig senaste tiden. Det har funkat förut, men jag tar åt mig mer och mer saker och häromdagen sprack det. Jag hade ingen energi till någonting,jag var allmänt osocial,  jag ville bara sova, men jag kunde inte sova för pulsen var skyhög, jag hade svårt att andas och magen krampade. Jag förstod då att det var något som var fel och det gick upp för mig att jag har alldeles för mycket runt omkring mig! Det som alla har sagt till mig hundra gånger, men jag lyssnar ju aldirg! Nu ska det bli skärpning med det här, för usch så vill jag inte må. Imorgon väntar lovet på mig och jag ska verkligen försöka ta det lugnt så mycket som möjligt och efter lovet ska jag ta tag i mitt liv och välja bort vissa delar, för tiden och orken räcker tydligen inte till...


                           
Tack o lov för att jag har mina vänner!


Snöööööö!

                                 

Ja någon brist på snö är det ju inte iallafall, det har verkligen öst ner idag! Vet inte vart allt kommer ifrån, känner mig ganska insnöad i mitt lilla hus. Hoppas det kommer så mycket snö inatt, så att vi inte kan gå till skolan imorgon. "Ler".
                                

Poolen är förövrigt redan fylld inför sommaren och dagen har varit bra. Nu är gymnasievalet klart, så alla onödiga papper ligger numera i papperskorgen!

                                 






RSS 2.0