Brrrr

Fy vad kallt det är! Är det verkligen normalt att det är såhär kallt? Jag har aldrig varit med om att man knappt kan gå ut även om man har mycket kläder på sig och att vattenledningarna har frusit. Det är klart att det är kul med mycket snö på jullovet, men -28 är lite kallt om jag får säga det själv. Snön gör ju ändå ingen nytta om man inte kan vara ute och åka skidor och pulka i den.
Nej en utlandsresa skulle inte sitta fel nu, lite värme och färg tack!
                             



                                  Zakynthos i höstas

                                              Zakynthos i höstas, en riktigt bra resa med härligt folk!


Kommentarer
Postat av: Hisa

Nicenice, jag ska till kylan idag. Så jävla onice. Fan. Jag håller förövrigt på att spy. Nej, men vi hörs, pusspuss. Jag smsar dig nog btw sen ;)

2010-01-07 @ 08:07:39
URL: http://hisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0