Då var Paaus igång...

och det känns riktigt bra faktiskt! Igår låg jag och funderade på vad jag har tänkt att skriva om, om det är något speciellt alltså. Det ploppade då upp tusen olika grejer att skriva om och jag som har extremt svårt för att välja bestämde mig för att det får bli en blandpåse med saker, lite sött och lite surt. När jag ändå är igång och tjatar om lite onödig saker kan jag ju berätta att jag är en tjej, i en liten håla någonstans i Sverige. För det mesta vill jag bara bort härifrån och det är inte så konstigt för oftast är det verkligen helt dött här! Min tid går oftast till skolan, dansen och mina vänner. Fotbollen är också något som finns i min värld, men den glider tyvärr bort mer och mer...  Nu vet ni lite om mig, om det är bra eller dåligt får ni bestämma.

Jag måste också tacka Hilda, min kära vän som har hjälpt mig med min design. Om inte hon hade funnits hade inte Pauus funnits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0