Otränad?

Mamma lurade med mig ut för att åka längdskidor förut och jag tyckte väl att det kunde ju bli kul. Det är ju skönt att komma ut lite (eftersom man nästan aldrig är ute nuförtiden), sen är det ju lite träning också och det gillar jag. Fast när jag väl kom igång var det inte så kul som det brukar vara. Jag gillar inte det där med att åka runt på ett par skidor i en skog där inprincip allting ser likadant ut , inte nog med det, det lutar ju uppför nästan hela tiden och så blir det antingen för varmt eller kallt! Felet är nog egentligen att jag är otränad... Men nej längdskidor är ändå inte min grej, tacka vet jag snowboard eller slalomskidor. Utför ska det vara! Fast något positivt finns faktiskt med längdskidor och det är fikat efter man har åkt klart. Varm oboy, bullar och kanske lite pinnbröd, mums! Men är det värt besväret?

                        
Det är ju bra att någon tyckte det var kul iallafall!



                          
Men jag håller mig till utförsåkning och fikat i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Go hanhe go ,)

2010-01-17 @ 15:50:36
URL: http://mandipop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0