Dryga svenskar...

Helg, yes! Den är sådär lagomt uppbokad också, har haft en "bry sig om sig själv dag" och det gillar vi. Var och klippte mig, ska försöka testa på att ha lite lugg och hur det kommer gå får vi se. Lugg är verkligen inte min grej, men vad tusan livet måste ju ha lite förändringar, vi ger den en chans... 
Hann också med lite shopping och gjorde ett riktigt fynd, efter det blev det dans, älskart!
Fortsättningen på kvällen tillbringades hemma i soffan med god mat och Let's dance.
Någonstans under den här dagen stod jag och diskuterade med en vän om svenskar, hur vi egentligen är.
Det är fel att vara för positiv, då kan man uppfattas som falsk och att vara glad vad ska det vara bra för? Det gäller att heller inte klaga för mycket. Så verken glad eller ledsen, sådär känslolös är bäst. Fast om någon frågar ska man svara att det är jätte bra! Att sticka ut från mängden finns inte i den här världen, det bästa är om man varken hörs, märks eller syns! Kul liv! 
Nu ska jag nog iallafall ta och lägga mig i min sköna säng och drömma mig bort till värmen, fick en sån där konstig känsla förut. När jag gick ute i -15 grader och mina ben höll på att förfrysa, så kom en matdoft som luktade som när man går mellan restaurangerna nere i Grekland och det kändes som jag var utomlands, trots kylan, mycket konstigt. 

                            
                               
Är det för mycket begärt att hoppas på ett glas färskt pressad apelsin juice till frukost imorgon?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0