Frisörspegeln gör en ful..

Ja det stämmer verkligen. Håret känns aldrig särskilt fint när man kommer till frisören, även om det såg toppen ut hemma. Det spelar ingen roll om det är jag själv som sitter i frisörstolen eller om det är så att jag är med någon och sitter bredvid, jag tycker alltid att mitt hår känns allmänt fult i speglarna där. Bara innan klippningen då, men ändå... Jag vet egentligen inte vad det är som gör det, är det någon som håller med mig? 


                             Fast den här frisyren kan inte se annat än cool ut i en spegel! ( Amandhas hår var försöks kanin)  
                                Fast den här frisyren kan ju inte annat än se cool ut i en spegel!
                                 
                               

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0