Godis vad är det?

Det är Lördag och de flesta längtar nog efter lite godis mys och god mat. Jag är såklart inte som någon annan och går helst lugnt bort mot fruktavdelningen inne på ICA, medans alla andra springer bort mot godiset. Jag är seriös nu och jag tycker det är godare med frukt än godis (Fast om frukt är godare än choklad det vet jag inte riktigt...) Frukt är iallafall en helt annan sötsak, sött på ett gott sätt som ger ett gott beroende och en härlig eftersmak, medans godis ger ett äckel beroende, man känner sig så äcklig i munnen efter man har ätit det och energin sjunker snabbt ner i golvet. Frukt ska det vara, mums!

                              
Ett sånt här mumsigt fat skulle inte sitta fel nu!

                             
Fast vad går upp mot ett grönt, saftigt äpple? 

                             
Eller vindruvor...  Vad har ni för favorit frukt?



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillar kiwi =)

2010-01-24 @ 13:18:35
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Emma^^

Mina favoriter e Kiwi och Mango :D:D

2010-02-05 @ 20:42:39
URL: http://bloggaremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0