Humöret i bott och på topp!

Mitt humör är väldigt varierande, just nu. Det är möjligtvis något pågång...  Jag har iallafall hittat en låt som jag letat efter väldigt länge och den gör mig så himla glad, jag vet inte varför? Men jag hörde den första gången när jag dansade och den påminner mig om någonting, bara att jag inte vet vad det är.  Ni kan ju lyssna om ni känner för det, det är Flo Rida - Rewind feat. Wyclef Jean
http://www.youtube.com/watch?v=pi91mGJzCoI 
Samtidigt som jag är på det här topp humöret är jag väldigt nere, känner inte för att göra alls mycket, allt känns bara jobbigt och det mesta känns som onödiga grejer. Det är inte likt mig!
Känner verkligen att jag har delade meningar i det mesta, jag har alltid något bra att komma med och något dåligt. Usch vad jag klagar, men det är väl det en blogg är till för?

                           
Nej jag ska nog låta mamma använda den här i mitt hår och sen äter jag lite choklad till, så blir allt toppen! Ni måste testa den, den gör underverk!

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Önskar jag hade en sådan, haha

2010-01-24 @ 03:18:33
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0