Nerkissade toalettringar...

Nej tack!
Det här börjar kännas som en klagoblogg, men det är alltid lättare att klaga än att ta fram det positiva eller brukar det inte vara så? Fast att jag är väldigt emot negativa människor med fel inställning till livet så måste jag också erkänna att jag inte är positiv till allt. Det är klart att alla har dåliga dagar och man måste ju få vara negativ och uttrycka sina åsikter, men att vara negativ till allt vad har det för mening? För att komma tillbaka till sak, toalettringar. Jag förstår verkligen inte det svåra med att ta ett papper och torka bort kisset på ringen efter sig är, om man håller på med sånt. Det är verkligen snuskigt att komma till en offentlig toalett och så är den helt nerkissad! Nu kanske ni tänker att vem går på en sån äcklig toalett, men heter man Pau och går på toa ofta så finns det verkligen nödfall när de där äckliga toaletterna kan rädda mycket!

                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0