Räddaren i nöden...

Veckan har rullat på fort som tusan, jag har inte ens hunnit uppfatta att det är fredag. Hade heller inget speciellt planerat för dagen/kvällen, så det blev som det blev. Jag var trött och sur hela skoldagen och så ska det inte vara, inte vart det bättre när jag kom hem heller. Som tur är skulle jag in och dansa. Jag fick då ett "avreagera mig kit" på köpet. Först buss, dunka hög musik och bara sitta och tänka helt ensam, är bland det bästa som finns i vissa stunder. Det här med 3 timmar buss varje dag kommer nog inte bli något problem, eller vi får väl se vad jag säger om ett år... Innan dansen hann jag in i lite affärer och kasta ut lite pengar, det kändes redan då bättre. Vet inte vad det är i shoppingen som gör en glad, men något är det. Tillsist vart det till att dansa av sig och sen kändes det helt okej allting. Fast det är inte över än, bestämde mig för att stanna hemma kvällen till ära med min kära familj och några goda vänner. Om det slutade bra eller dåligt undviker jag att svar på. Men jag säger bara att jag ska planera mina helger bättre framöver och då kanske ni förstår hur min kväll slutade...

       +                +

= rubriken (klurigt)

Kommentarer
Postat av: Hisa

Är det en ekvation? :O Och varför lämnar du inte din adress när du kommenterar hos mig? ;)

2010-01-23 @ 12:31:51
URL: http://hisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0