Sjukan är påväg...

                                               

Ja nu åker halsduken, luvan och vantarna på. För nu börjar en såndär otäck känsla i halsen smyga sig på, det skär som knivar i halsen när man sväljer och retar till och från. Men jag ska inte bli sjuk, inte nu. Nu när alla träningar har kört igång och jag är på otroligt träningshumör. Fast jag skulle inte bli förvånad, för det är så typiskt mig att få ont i halsen, när det är massor av träningar och massa roligt pågång. Jag får nämligen jämt ont i halsen och halsmandlarna blir som stora pucklar på halsen, hoppas på att jag ska få ta bort dem...
Fast vi skulle ju försöka vara positiva nu, så jag ska nog ta och trycka i mig några halstabletter, lite te och en apelsin och hoppas på att det hjälper. Sen sticker jag på ett danspass och efter det ett aerobicpass, det blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0