Sönder bränd tunga..

På ett speciellt sätt har den här dagen verkligen varit bra! Började med att jag skulle med mamma och pappa och handla lite. Det visar sig att vi ska titta i bilaffärer, urtrist tänker ni då. Eller hur? Men det lönade sig att springa runt där, för varje affär hade en kaffemaskin och gissa om jag har druckit mycket oboy, jo jag har druckit så mycket så att min tunga är helt knottrig! Jag fick även lite annan shopping efter alla bilprovningar, jag köpte mig b.la ett par dans hotpants och det fick grannarna på gott humör resten av eftermiddagen kan jag lova! Kvällen blev väldigt lyckad och den tillbringades med min kära vän Hilda.

                              
Som sagt härlig outfit!

Man lär sig något nytt varje dag och det jag har lärt mig idag är: 
* Undvik att dricka kokhet oboy. 
Glöm inte att slå in doltnummer när du ska busringa... 
Lägg på luren när du har busringt och låt den inte ligga på. Så personen i andra änden inte får höra vem du är.
 


Kommentarer
Postat av: Hisa

JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR.

2010-01-31 @ 01:03:11
URL: http://hisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0