Tillbaka till vardagen..

Ja så är det och om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt. Det känns ju ur trist att vara tillbaka till det tråkiga i vardagen, som att gå till skolan, inte kunna gå och lägga sig när man vill, inga sena myskvällar och ingen tid för onödiga saker. Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag nog ändå om att vara tillbaka till allt det där jobbiga, jag hinner med så otroligt mycket mer när jag går i skolan, det blir ett helt annat tempo på allting och jag gillar ju att ha mycket att göra. Det är också under de här tråk dagarna som jag tränar och dansar mest hela tiden och det är ju det bästa jag vet! Jag tycker man ska försöka uppskatta vardagen också (även om det är väldigt svårt) och inte slösa bort de dagarna på att gå runt och klaga. Vi kan ju göra ett försök iallafall!                                  


                                                                                                                                                                                      
                        
Det är såklart mina underbara vänner också som gör mitt liv toppen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är bääääääääst ;)<3

2010-01-15 @ 17:57:17
URL: http://mandipop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0