Tv schema...

Ja ett sånt har jag fått av min kära vän amandha.
Jag kan inte påstå att jag är någon tv-nörd direkt, utan jag gör helst annat än att titta på tv. Det känns som en onödig grej att bara sitta och slö titta på något som man inte ens vill se, oftast tittar jag bara om det är något riktigt bra. Eller nu överdriver jag, så sällan tittar jag inte, men om man jämför med min kompis så tittar jag så sällan. Hon är en riktig tv-nörd. Hon tycker såklart att jag tittar alldeles för lite på tv så nu har hon gjort ett tv schema till mig, som ni också kan få ta del av. Själv känner jag att det redan har spruckit, men ni kan ju alltid göra ett försök.


                          
Ett tips ladda med mycket mat om ni ska orka med det här schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0