Vart tar dagarna vägen ?

Ja det kan man undra. Jullovet är snart slut och jag har egentligen inte gjort något speciellt på lovet och det är väldigt ovanligt för att vara Pau. Jag har mest tagit det lugnt, försökt hinna med sånt jag aldrig hinner med annars, men ändå är jag inte utvilad och får ont i magen när jag tänker på att jag snart ska tillbaka till en ny väldigt viktig termin i skolan.
På tal om skolan, gymnasievalen ska vara inlämnade om 25 dagar och jag har ännu inte bestämt mig! Lite smått panik sådär...
Det går verkligen fram och tillbaka, ettag trodde jag att jag hade bestämt mig, men det kommer bara upp mer och mer funderingar. Vill jag sitta på en buss i 10 veckor under min gymnasietiden eller vill jag slösa bort dem åren på ingenting och leva livet, så jag får plugga ihjäl mig åren efter? Jag kanske bara vill satsa på dansen under de åren eller kanske gå frisör bara för skojskull? Det är sånt här som snurrar i mitt huvud mest hela tiden och det går inte mycket framåt om jag säger så. Jag får hela tiden höra att det är dags att bestämma sig nu, men det går inte, inte om man heter Pau och har väldigt stora problem med att välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0