Väx upp...

Nej tack, jag tycker redan att det räcker. Jag orkar inte ta mera ansvar, jag är ju som sagt bara 15år! Hur mycket ska en 15 åring orka med? När man är 15 ska man ju leva livet, göra det man vill och uttnyttja tiden när man fortfarande bor hemma. Det sägs att man inte ska flytta hemifrån vid gymnasiet, för att man ska slippa städa, tvätta, laga mat mm, men det begärs ju nästan lika mycket här hemma. Varför inte flytta hemifrån, då kan man ha ett eget liv, för det får man ju inte ha här iallafall. Varför kan man inte respektera att sina barn växer upp och bygger upp ett eget liv? Låt mig göra det jag älskar... 
Det var bara det jag ville säga, kände att det bara måste ut!

                               
Jag tänker iallafall aldrig sluta med att slicka ur smetskålen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0